27 aprilie 2013

Campanie cu dragoste de la Johnson&Johnson


Pentru cei care nu ştiu, Johnson&Johnson este o companie americană, care produce bunuri de larg consum (medicale şi farmaceutice) şi aparate medicale. A fost fondată în anul 1886, iar portofoliul companiei include produse cunoscute publicului precum Johnson's Baby, Clean&Clear, Neutrogena etc.

Împreună cu agenţia TBWA\Chiat\Day din America, compania J&J a lansat campania publicitară numită "For all you love" (tr. "Pentru tot ceea ce iubeşti"), care are ca şi cuvânt cheie iubirea.


După cum se poate observa şi în afişul de mai sus, campania mizează pe latura emoţională a publicului şi faptul că dragostea este sentimentul puternic care leagă oamenii. Copy-ul punctează foarte bine că iubirea este cel mai puternic lucru din lume, care se regăseşte în fiecare etapă a vieţii noastre. Indiferent de forma ei, fără dragoste nu am putea trăi, iar printul oferă explicaţii de rigoare în acest sens. O atingere, un zâmbet, o strângere de mână, un sărut sau poate un sentiment candid dau naştere iubirii, având un sens diferit din generaţie în generaţie.

Campania mai cuprinde 4 reclame care sunt accentuate prin vizualuri puternice, alcătuite din oameni şi momente de neuitat, dar şi printr-un coywriting creativ ce-ţi captează atenţia şi te face să reflectezi la fiecare cuvânt. 

Am selectat următorul spot:


VO-ul (voice over) feminin ne vorbeşte despre dragoste, iar împreună cu melodia din fundal, o altă versiune pentru "Sweet child o'mine", se completează reciproc. Reclama nu ne spune nimic nou despre iubire, însă imaginile şi tonalitatea aleasă îmi transmit un sentiment plăcut şi îmi aduc zâmbetul pe buze în finalul spotului. Prin cuvinte şi imagini de efect, au creat o poveste în jurul produsului. Produsul va fi acolo ca să surprindă toate momentele speciale, stările şi sentimentele pe care iubirea le generează. Astfel, brandul crede şi susţine dragostea de toate felurile prin sloganul "For all you love".

Restul reclamelor le puteţi viziona pe site-ul companiei.

Ce părere aveţi de această campanie?

Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza