4 aprilie 2013

5 reclame care ne fac să zâmbim


Indiferent în ce zi din săptămână ne aflăm, un lucru este cert: avem nevoie de oameni sau de anumite lucruri care să ne facă să zâmbim şi să ne facă ziua mai frumoasă. Am dreptate?


În cazul de faţă, publicitatea poate lua mai multe forme, ca să atragă publicul şi să-i capteze atenţia preţ de 60 de secunde. Astfel, în ceea ce priveşte reclama, poate seduce consumatorul printr-un mesaj provocator, să-l sensibilizeze cu ajutorul unei imagini cu impact emoţional şi un copy profund, sau poate să-l amuze printr-o situaţie haioasă. Cu toate acestea, nu există reţeta perfectă şi nici categoria de reclamă care să vândă cel mai bine. Depinde de produs, de mesajul construit, de creativitate etc. Eu ţin foarte mult la povestea ilustrată în reclamă, v-am mai zis, aşa că reclama nu contează dacă e neapărat funny sau nu.

Acestea fiind spuse, vreau să vă arăt câteva reclame simpatice, care îmi aduc zâmbetul pe buze de fiecare dată când le vizionez. Îmi doresc să vă aducă şi vouă zâmbetul pe buze, indiferent de cum a decurs ziua aceasta pentru voi. Reclamele au doza potrivită de element funny, iar datorită acestui lucru sunt catchy şi vă schimbă cu uşurinţă starea. Sper să vă placă!

1. Carlsberg

Această reclamă la bere este ingenioasă datorită copywriting-ului. Iniţial nu ştii despre ce este vorba, te face suficient de curios încât să urmăreşti continuarea, iar la final, situaţia se răstoarnă în mod neaşteptat. După cum spuneam, îmi aduce zâmbetul pe buze datorită comicului de situaţie.



2. Coca-Cola

O reclamă recentă la Coca-Cola, în care desfăşurarea acţiunii are finalitate amuzantă. Cred că situaţiile în care ne amuzăm pe seama celuilalt, cu o anumită limită bineînţeles, ne vor face mereu să zâmbim.




3. Oreo

Este clar că reclamele la Oreo sunt extrem de simpatice datorită procedeului amuzant prin care se mănâncă biscuitele respectiv. Dacă mai adaugi la asta şi un copy creativ, va rezulta o reclamă la care vei zâmbi instantaneu.



4. Nestlé Cini Minis

Această reclamă la Cini Minis este jucăuşă şi amuzantă în acelaşi timp. Cu siguranţă, este una dintre cele mai reuşite reclame din acest segment.

 
5. Le Trefle

Probabil ştiţi spotul de mai jos. Ce îmi place este abordarea creativă a acestui produs şi acel strop de amuzament pe care ni-l livrează. După părerea mea, punctează extrem de bine faptul că tehnologia nu poate înlocui chiar orice obiect din viaţa noastră. Aşadar, un lucru să fie clar: hârtia va avea mereu un viitor. :)


Pe voi ce reclame vă fac să zâmbiţi?

Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza