22 martie 2013

Ultimele noutăţi din publicitate (II)


Am revenit pe blog ca să vă ofer ultimele noutăţi din industria publicitară. În ultimul timp, au apărut reclame interesante, zic eu, iar eu am încercat să culeg ce mi s-a părut mai frumos şi să vi le prezint aici.

Un spot la hârtia igienică Le Trèfle a ajuns viral pe Internet, în urma mesajului transmis: "Paper has a great future". Un copy aparent simplu, însă cu substanţă. Cu toate că ziarele şi revistele nu mai au aceeaşi popularitate ca pe vremuri şi tehnologia se dezvoltă tot mai mult, viitorul hârtiei este sigur. În reclama de mai jos, descoperim motivul pentru care hârtia nu o să dispară niciodată. :)


După ochelarii multitasking sau maşina care se conduce singură, Google a prezentat recent un nou concept inovator: The talking shoes. Care este scopul lor? Sunt adidaşi care încurajează mişcarea şi care împărtăşesc opiniile în mediul online, fiind conectaţi în permanenţă la reţeaua socială Google+. Probabil au realizat acest lucru pe principiul "eu fac sport, alţii văd şi poate îi mobilizez şi pe ei". Google ne-a obişnuit deja cu diverse idei revoluţionare, scopul lor fiind să ateste dezvoltarea conceptului de "tehnologie purtabilă".


Bulgari, un brand preţios şi strălucitor din orice unghi, a lansat luna aceasta o reclamă care pare desprinsă dintr-un vis. Spotul însă, este cât se poate de real şi prezintă povestea dintre doi îndrăgostiţi. V-am mai spus, ador poveştile, cu atât mai mult cele prezentate atât de frumos într-o reclamă, care îţi transmit inevitabil sentimente şi stări mai presus de cuvinte. După o cerere în căsătorie, fericirea tinerilor persistă dincolo de acel moment, dovadă că fericirea nu reprezintă doar un moment, ci mai degrabă o stare. Un spot creativ şi o poveste plină de stări, descrisă feeric de brandul Bulgari.


O altă reclamă interesantă este cea de la Carlsberg, în care brandul a testat prietenia unor tineri în cel mai nou experiment lansat pe piaţă: Dacă ai fi sunat de prietenul/prietena în toiul nopţii şi ţi-ar cere ajutorul într-o situaţie grea, ce ai face? Ai merge să îl/o ajuţi? M-am pus şi eu în situaţia asta şi m-am gândit că cel mai probabil aş merge, deoarece cu siguranţă aş fi trează la ora aceea. :)) (glumesc) Când eşti pus în diverse situaţii, este greu să intuieşti un răspuns concret, decât în cazul în care ţi se întâmplă efectiv. 

Mi-a plăcut experimentul acestui brand, tocmai pentru că ştiu că prietenia adevărată depăşeşte orice barieră. That calls for a Carlsberg! :)


Brandul Kaspersky împreună cu agenţia de publicitate Trunk London, au lansat o serie de spoturi de 1 minut legate de siguranţa online, tranzacţii online, antivirus etc. Îmi place că aceste spoturi sunt realizate pe înţelesul tuturor şi asta datorită ilustraţiilor animate care captează atenţia de la prima secundă. Iată cum un sistem complex pentru un utilizator normal poate fi redat simplu, având o idee creativă şi eficientă. 

Restul reclamelor le puteţi viziona aici.



Spor la creativitate, 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza