24 februarie 2013

Sunday Inspiration #14: ultimele noutăţi din publicitate


Mi-a fost dor să vă scriu despre inspiraţia de duminică, iar cu postarea de azi sper să mă revanşez. Pentru această duminică, m-am gândit la o retrospectivă a noutăţilor din publicitate din ultimele zile. Unele au devenit virale, altele au impresionat prin originalitate şi creativitate, două elemente care captează atenţia publicului şi care ajută foarte mult în procesul de promovare al unui produs.

Încep cu Heineken, un brand care nu m-a dezamăgit până în prezent şi care ne-a surprins plăcut de fiecare dată. Acest brand îmi trezeşte numai amintiri plăcute, pentru că a ştiut cum să se imprime în memoria consumatorilor, fără a abuza. Recent, Heineken a scos un post liber la bătaie, care a strâns 1734 de candidaţi. Cu toţii ştim cum se desfăşoară majoritatea interviurilor de angajare: întrebări standard, răspunsuri parcă deja pregătite, un dialog banal angajator-candidat, etc. Prin clipul de mai jos, brandul a răspuns creativ la următoarea întrebare: ce-ar fi dacă interviurile de angajare nu ar mai fi atât de comune şi banale?




Brandul Durex UK a realizat un spot online care să promoveze gama "Intensely Close", sub sloganul "the closer you get, the more intense it feels." De-a lungul timpului, brandul ne-a prezentat modalităţi creative de promovare a acestui produs, fiind o categorie care cere prudenţă şi impune anumite limite în comunicare. Şi de data aceasta, brandul a dat dovadă de creativitate, alegând un insight care nu mi-a trecut prin minte până acum: cum parcăm eficient o maşină de dimensiune mai mică. :)


Următorul brand care a adus ceva nou consumatorilor recent este Nivea şi care a pornit de la cuvântul "stres." Pentru lansarea noului deodorant Stress Protect, brandul a iniţiat o activitate neconvenţională, care s-a desfăşurat în sala de aşteptarea a unui aeroport din Germania. Câţiva oameni au fost supuşi testului Nivea, denumit "The Stress Test." Pe mine filmuleţul m-a ţinut cu sufletul la gură, ce să mai zic de săracii oameni. O acţiune inovativă şi creativă!




Mai mult, pe pagina de Facebook Nivea UK, brandul a lansat un filmuleţ interactiv pentru promovarea online a gamei NIVEA Stress Protect. Despre ce e vorba? Cel care vizionează aplicaţia, decide ce se va întâmpla la prima întâlnire a celor două persoane la restaurant. Aplicaţia a fost creată cu ocazia zilei de Valentine's Day şi are până în prezent peste 178.000 de vizualizări. Trailerul îl puteţi vedea mai jos, iar ca să vizionaţi aplicaţia, accesaţi următorul link: http://www.youtube.com/niveauk.




Brandul Nike Japan a lansat o aplicaţie care a pornit din online şi care a continuat în offline. Practic la fiecare like primit pe Facebook, persoana respectivă alerga. Această aplicaţie nu numai că a însemnat şi o intensă promovare a brandului, care a stârnit buzz, dar a reprezentat şi o încurajare pentru utilizatori de a face sport. (după cum îndeamnă şi titlul filmuleţului "Run like me")


ROM Autentic a lansat o ofertă promoţională in store de promovare a vânzărilor, de Dragobete. Fiind un brand românesc, era de aşteptat să vină cu ceva nou, mai ales în această zi dedicată iubirii. Puteţi afla mai multe despre promoţie şi magazinele participante aici. Ca şi o paranteză, am încercat noul Rom cu stafide, care este foarte foarte bun şi mai trebuie să încerc varianta cu biscuiţi. Vouă ce sortiment vă place mai mult?



Sursa foto: Facebook
Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza