24 ianuarie 2013

Marketing Tribe: un eveniment cu personalitate


Am impresia că majoritatea evenimentelor seamănă între ele şi le lipsesc cu desăvârşire substanţa. După părerea mea, un event ar trebui să aibă acel element de noutate, să fie creativ, să informeze şi să destindă atmosfera. Cu toate că simt că începem să avansăm încetul cu încetul, Clujul are nevoie în permanenţă să fie îmbrăcat în personalitate şi originalitate. Iar acest lucru s-a întâmplat aseară la evenimentul la care am participat.


Marketing Tribe este catalogul lansat de IAA Young Professionals Cluj adresat specialiştilor din MarCom. Acest catalog conţine o segmentare clară a specialiştilor din companiile şi agenţiile de marketing şi comunicare, date de contact, dar şi câteva articole de interes. Un eveniment diferit, de care Clujul avea nevoie şi care a făcut cunoştinţă cu publicul la hotelul Golden Tulip Ana Dome. Speakerul invitat, pe care l-am aşteptat recunosc, cu interes şi curiozitate, a fost Sebastian Olar, tânărul creativ care a adus ceva în plus publicităţii din România. L-am mai auzit şi la "Maratonul publicităţii", de acum doi ani, însă acum a fost o ambianţă total diferită. El a vorbit despre cum este aplicată teoria triburilor în orice domeniu, dar mai ales în publicitate. Despre etichetarea pe care o fac oamenii în general, datorită unui lucru în care credem. (trib) De asemenea, ne-a prezentat exemple de branduri care fac referire la trib şi ne-a prezentat de la zero campania cu care se mândreşte: "Romanians are smart." Îl admir şi mă bucur că am avut ocazia să schimbăm câteva vorbe la sfârşit. 


Timpul se scurge foarte repede când eşti captivat de creativitatea unei persoane, astfel că în a doua parte a eventului am avut parte de o muzică ambientală, care m-a relaxat şi de un moment artistic reuşit. Cei doi actori au făcut la final un apel către public, care a dus la revelaţia serii: primul catalog Marketing Tribe.


Vreau să felicit organizatorii pentru că Marketing Tribe a însumat toate ingredientele necesare unui eveniment reuşit! Vi-l recomand atât pentru substanţă, cât şi pentru oamenii pe care îi veţi cunoaşte acolo. Fiţi pe recepţie, pentru că va urma şi ediţia a doua!

Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza