8 noiembrie 2012

Despre promovarea online şi alte noutăţi


Oficial, sunt înscrisă în vestitul program Online Marketing Academy organizat de Google România, care se preconizează a fi altceva faţă de trainingurile la care am participat până în prezent. Îmi place în primul rând, că mult iubitul Cluj îţi oferă atâtea oportunităţi faine, că nici nu ştii uneori de unde să alegi şi asta e foarte bine.


Aşadar, este un program educaţional ce se va desfăşura pe durata a 5 cursuri (gratuite slavă Domnului), ţinute de specialiştii mediului online de la Google România şi de agenţiile cele mai importante din România. La final va fi şi un examen, însă nu mă gândesc de pe acum la asta. :) Azi s-a ţinut primul curs, predat de Rareş Rusu (marketing manager la Google România) şi cu toate că a fost o discuţie interactivă, în mare parte despre lucrurile deja ştiute de mulţi dintre noi, eu una nu m-am plictisit chiar deloc şi de abia aştept următorul curs!

Săptămâna viitoare mă aşteaptă o săptămână plină, deoarece voi începe şi trainingurile PR Beta. O să vă povestesc despre ce se mai întâmplă şi pe acolo. Vă las un link, în caz că sunt persoane care vor să se înscrie pentru Bucureşti sau Iaşi. 

Până atunci, vă las cu un video prezentat la cursul Online Marketing Academy by Google: 



Vă doresc o seară plăcută şi spor la creativitate,

Un comentariu:

  1. hello honey
    I just found your blog and I love it!
    you look amazing,love your style!
    check my blog if you want and maybe follow if you like it!
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    RăspundețiȘtergere

Disqus for Copywriteritza