15 noiembrie 2012

"Bun venit pe lume!"


Aceasta este urarea pe care o facem acelor fiinţe micuţe şi iubibile care se nasc în fiecare zi şi ne înfrumuseţează viaţa prin puritatea şi inocenţa lor. Vorbeam săptămâna trecută cu Cătă, fondatorul Romanian Copywriter despre organizaţia Salvaţi Copiii România, care a realizat această campanie frumoasă numită "Bun venit pe lume!" El fiind deja voluntar în această organizaţie, însă filiera din Braşov, m-am hotărât să susţin şi eu această cauză, prin plasarea unui banner pe blog şi prin acest pas de a vă scrie despre această campanie.

Statisticile sunt îngrijorătoare: un copil cu vârsta mai mică de un an moare la fiecare 5 ore şi anual pierdem 1900 de copii mai mici ce un an! Suntem cu toţii de acord cu faptul că nici un copil nu ar trebui să moară, deoarece fiecare dintre ei are dreptul la viaţă. Campania "Bun venit pe lume", a venit din nevoia unui sistem medical mai bine pregătit, care să ajute sufletele micuţilor să bată în continuare. Ideea unei inimi fără suflare în cazul unui ghemotoc de om, mă face să mă revolt la propriu. Aşadar, donând 2 euro prin cumpărarea unui body personalizat, vei ajuta la dotarea unui număr de 15 maternități din țară cu incubatoare, pentru a salva viața copiilor născuți prematur. Mai multe detalii, găseşti pe site.


Povestea spotului este creativă şi emoţionantă în acelaşi timp, prin însufleţirea unui body, prima piesă din existenţa unui nou născut. Acest body este defapt şi simbolul întregii campanii, organizaţia dezvoltând şi evenimente outdoor în acest sens. ( vezi articolul lui Andi Moisescu, care este unul dintre endorserii campaniei ). Reclama surprinde pofta de viaţă a unui copil, inocenţa sa şi faptul că acesta se bucură de lucrurile simple din jurul său.


Despre această campanie a mai scris şi colega mea, Mihaela

Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza