23 octombrie 2012

Un mix între Coca-Cola Zero şi noul film James Bond


Am mai vorbit de brandul Coca-Cola şi aici. I-am lăudat mult, ştiu, însă am văzut mereu la ei acea sclipire, acel lucru care după vizionarea unei reclame m-a făcut să zic "wow!", dar cred că cel mai important este că m-a făcut să am o reacţie în primul rând! Nu numai că ştiu foarte bine ce se cere pe piaţă şi ce vor consumatorii, dar ideea de a-i implica în acţiunile lor publicitare mi se par genială! Mereu am o reacţie de genul: "Of, la noi de ce nu se face aşa ceva? Şi eu vreau!" :)

Probabil ştiţi că în curând va apărea noul film din binecunoscuta serie James Bond, numită "Skyfall." Longevitatea şi succesul impresionant al seriilor de până acum, a făcut ca branduri precum Heineken sau Sony, să dorească să îşi asocieze imaginea cu acest film. Doar prezenţa cântăreţei Adele pe coloana sonoră, face ca această serie să fie aşteptată cu sufletul la gură.


Astfel, Coca-Cola Zero s-a alăturat celorlalte branduri pentru promovare, atâta timp cât câştigul este de tip win-win garantat.


Locaţia în care s-a instalat dozatorul norocos cu bilete la nou film "Skyfall", o staţie de tren, a făcut ca acţiunea să fie mult mai interesantă şi captivantă. Ca şi consumator, este cu siguranţă o experienţă unică ca un brand să te ajute să îţi testezi limitele proprii. De asemenea, copy-ul reclamei "Unlock the 007 in you" se potriveşte perfect cu ceea ce vrea spotul să transmită, dar şi cu filmul în sine. Reclama a avut toate ingredientele: coloană sonoră, experienţă, acţiune, impedimente, implicare. Toate acestea fiind integrate şi în film, ca un tot unitar. Like!

Se pare că filmul va avea premiera în România pe 26 octombrie. De abia aştept să-l văd!


Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza