1 octombrie 2012

Reîntoarcerea


Sâmbătă m-am reîntors în Cluj, locul unde inima mea se simte ca într-o a doua casă. De fiecare dată, revin aici cu sufletul plin de emoţie şi nerăbdare, în acest loc unde am petrecut cei mai frumoşi ani de studenţie si încă mai am unul.. :) Trebuie să recunosc, nu am simţit niciodată nevoia de a merge constant acasă la Baia Mare, excepţie făcând primul an de facultate, când totul era nou pentru mine... Ţin minte că aveam o regulă de a merge din 2 în 2 săptămâni acasă, în weekend, dar treptat lucrurile s-au schimbat şi au intervenit multe activităţi frumoase care m-au legat încet, dar sigur de unul dintre cele mai frumoase oraşe din ţară. 

Mergând astăzi prin Clujul magic, am simţit la fiecare pas cum oraşul a căpătat din nou viaţă, odată cu întoarcerea studenţilor la facultate. Staţiile sunt din nou suprapopulate, autobusul iar întârzie, traficul este din nou aglomerat peste refuz, iar la facultate sute de suflete curioase care aşteaptă începerea noului an universitar. În autobus, tinerii vorbeau la telefon şi în alte limbi decât româna, lucru care mi-a reamintit unul dintre numeroasele motive pentru care iubesc Clujul, printre care multiculturalismul său. 

foto: Sergiu Constantinescu, sursa I love Cluj

Toamna se instalează încetul cu încetul şi la Cluj şi de abia aştept să merg în parc să fac poze cu aparatul primit cadou de ziua mea. :) Aerul îmi prieşte foarte bine: mă simt mai împlinită, îmi găsesc mereu foarte multe activităţi de făcut aici şi simt că inspiraţia şi creativitatea vin de la sine. Nu mă gândeam neapărat să scriu azi un articol pe blog, dar odată venind aici simt deja anumite schimbări în bine şi mă bucur pentru asta!

Frumuseţea Clujului o regăseşti pretutindeni, de la pas la pas şi rămâi veşnic îndrăgostit de simplitatea pe care ţi-o oferă. Fiecare clipă petrecută aici se transformă în momente, în acele amintiri pe care le păstrezi cu grijă în suflet. Oraşul te cheamă să îl descoperi şi rămâi mereu surprins de lucrurile frumoase pe care ţi le oferă. Pur şi simplu, nu ai cum să nu-l iubeşti! De abia aştept activităţile ce urmează, evenimentele faine, planurile în grabă, întâlnirile de seară cu prietenii, zâmbetele, plimbările lungi în Parcul Central şi aerul proaspăt de pe Cetăţuie.

foto: Ionuț Chiciudean, sursa I love Cluj

Pentru mine, simt că acum totul a revenit la normal, după o vară agitată şi fără prea multe distracţii, recunosc. De abia aştept să mă pun pe treabă!

Cluj, bine te-am regăsit! Studenţi, bine aţi revenit! Vă urez un an universitar plin de evenimente frumoase şi distracţie intensă!


Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza