2 octombrie 2012

2 octombrie - Ziua galbenă


Astăzi este Ziua Galbenă şi se poartă culoarea galben. Nu este o zi ca oricare alta sau o zi în care ne exprimăm prin modă, ci este o zi naţională în care învăţăm, ne informăm şi ce e mai important: NI SE OFERĂ O LECŢIE DE VIAŢĂ! M-am gândit şi eu, de ce tocmai galben? Întrebarea însă şi-a găsit repede răspunsul. Galbenul este culoarea luminii şi a vieţii, este "simbolul tinereţii şi al nemuririi divine. El este culoarea zeilor. Lumina de aur devine uneori o cale de comunicare cu sens dublu, un mijloc între oameni şi zei."


Probabil aţi auzit sau i-aţi văzut cel puţin o dată pe cei de la Asociaţia Little People. Ei au luptat împotriva cancerului şi luptă în continuare în toată ţara, iar această zi este o confirmare a faptului că se poate! Cei care au trecut prin aşa ceva, sunt într-adevăr nişte luptători! (cunosc şi eu câte ceva despre această luptă, am avut pe cine în familie care a trecut prin aşa ceva..) Nu e uşor, dar cei care reuşesc să-şi adune toate puterile existente, sunt adevăraţi eroi pentru mine şi oameni care mă inspiră! 

Sunt şi eu alături de ei: cu gândul, cu sufletul şi cu un zâmbet de sinceritate. Am purtat galben şi mă bucur că am găsit prin dulap ce îmi trebuia. În plus, sunt foarte mulţi bloggeri care susţin această cauză. Mihaela Ivan de exemplu, a fost foarte originală astăzi. :) Uite că Internetul funcţionează ca o voce a comunităţii, lucru care mi-a plăcut mereu şi avem puterea de a transmite mai departe un mesaj atât de important! Dacă doriţi să ajutaţi această cauză, după posibilităţi bineînţeles, purtaţi galben azi, sau cei care puteţi financiar o puteţi face urmărind acest link. Poţi afla mai multe detalii despre activităţi pe pagina de Facebook Asociaţia Little People.

 
Răspândeşte mai departe mesajul campaniei: "Azi este vorba despre ce poţi face TU!"

Închei, cu drag.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza