24 august 2012

GUINNESS strikes again!


Ştiţi cât de mult îmi plac reclamele la bere, doar am scris mai multe articole legate de acest subiect. :)

Noul spot GUINNESS denumit sugestiv "Paint the town black" a fost realizat cu ocazia Arthur's Day, o sărbătoare anuală din anul 2009, care îl celebrează muzical pe Arthur Guinness, fondatorul brandului cu acelaşi nume. Evenimentul cu temă black va avea loc pe 27 septembrie în Irlanda şi va reuni multe nume cunoscute din industria muzicală: Mika, Tinie Tempah, Example, Ellie Goulding, Fatboy Slim, etc.

Revenind la reclamă, încă o dovadă că berea este un domeniu extrem de creativ şi versatil în publicitate. Ideea creativă a spotului este schimbarea culorii oraşului mereu vesel ( cu referire la Irlanda ) în negru. Deşi această culoare nu are conotaţii pozitive şi transmite o stare negativă, negrul este culoarea repretentativă a brandului de bere GUINNESS. Pentru irlandezi, it's all about black and green! Aşadar, reclama înfăţişează localnicii care se pregătesc în mod conştiincios de această sărbătoare importantă pentru ei şi vopsesc tot oraşul în negru.

Şi dovada că negrul nu pare atât de negru, sfârşitul reclamei demonstrează acest lucru: seara toţi oamenii petrec, pe un fundal negru, însă cu o bere adevărată în mână.


Sloganul reclamei "Paint the town black" este simplu şi clar, pe înţelesul tuturor. Nu avea nevoie de foarte multă creativitate, însă acest lucru a compensat prin reclama în sine. Headline-ul adăugat "To the man behind the pint" se referă la fondatorul brandului de bere GUINNESS.

Mie îmi place rezultatul şi aş fi curioasă legat de acest eveniment, cred că este o experienţă unică. Mai multe detalii despre eveniment găsiţi pe pagina lor de Facebook. :)

Spor la creativitate,
copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza