16 iulie 2012

Sexy never takes a day off!


Suntem în plină vară şi chiar dacă vremea este schimbătoare, sunt multe de făcut. Nu prea am mai avut timp de blog şi-mi cer scuze pentru asta. Sunt într-o perioadă foarte încărcată: am început de curând şcoala de şoferi ( să-mi ţineţi pumnii! ), sunt colaboratoare la o agenţie de publicitate şi mai sunt redactor online la Romanian Copywriter. Dar vorba reclamei,"sexy never takes a day off"! :)) De publicitate, nici nu mai zic... Orice ar fi, de publicitate tot îmi fac timp şi de o carte bună, în afară de cea de legislaţie, bineînţeles!
Dacă voi putea, sper să mă pot bucura mai târziu şi de o mică vacanţă. :)


So, sper să-mi înţelegeţi absenţa motivată de pe blog şi încerc să revin cât de repede pot, să mai vedem ce s-a mai întâmplat în publicitate cât timp am lipsit.

Spor la creativitate şi vacanţă de vis,
copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza