27 iulie 2012

Azi: 1 an de blog!!


Eh, ce repede a trecut totul! Parcă nu de mult timp trebuia să mă hotărăsc dacă să fac pasul acesta sau nu. Noroc că există acel om în viaţa mea care să-mi dea un sfat, care să mă încurajeze, la care să mă confesez şi cu care să împart tot ce e mai frumos pe lumea asta!

După acest prim an de blog, am tras linie şi mi-am dat seama că au meritat toate postările şi toată energia mea! Este cu adevărat o experienţă frumoasă, dacă te implici şi un sentiment plăcut să ştii că ai ajuns până aici! Nimic nu se compară cu share-urile de pe blogul tău de la persoanele de la care nici nu te-ai aşteptat, feedback-ul primit ( bun sau mai puţin bun, mi-a prins bine! ), numărul de vizite ale postărilor, încurajările primite on-line dar şi cele off-line şi persoanele pe care le-am informat, sper eu, în urma postărilor mele. Sunt bucuroasă şi pentru acel simplu like pe care l-am primit de la tine, cititorule! Îţi mulţumesc şi sper să mă susţii în continuare! :)

Aştept să mă susţineţi în continuare şi pe pagina de Facebook a blogului meu. Mă apropiu de un număr important pentru mine, un număr rotund! :) 

Au apărut colaborări frumoase în urma blogului şi îmi doresc să mai fie şi altele! Am planuri mari şi timp de numărat pe degete, dar sper să cresc frumos acest blog! Aş fi vrut să fac un concurs pentru voi, în care să ofer premii frumoase, dar vara e plină şi trece mult prea repede.. Promit să revin la toamnă cu un concurs drăguţ, în care sper să participaţi cât mai mulţi! De abia aştept! :)

Astăzi s-a nimerit să fie şi ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra şi vreau să urez mult succes tuturor sportivilor care participă! E un moment important pentru ei, dar şi pentru noi, cei care le admirăm performanţa! 


Nu uitaţi:

Spor la creativitate şi vacanţă de vis,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza