4 iunie 2012

Facebook covers


Ca şi companie/firmă/brand, tu câtă importanţă acorzi paginii tale de Facebook? Dar cover-ului sau pozei de profil? Dar comunicării? 
Acestea sunt doar câteva întrebări ce vizează orice companie sau firmă din România sau din străinătate. Nu ar trebui să le ocolim, pentru că ele contribuie la imaginea pe care o companie şi-o formează în mediul on-line.
După un mic research, aşa cum puteţi vedea şi mai jos, unele companii sau branduri au ales să ţină cont de promovarea lor în on-line, iar trendurile din social media par să le convină, să le favorize imaginea. Este foarte important să ţii pasul cu ele, altfel vei fi luat în vizor nu tocmai în cel mai pozitiv mod. Comunicarea pare să fie floare la ureche pentru ei, dacă observăm cifra de utilizatori. Atâta timp cât opinia şi feedback-ul consumatorilor sunt importante pentru ei, awarness-ul este cu siguranţă asigurat.

Aşadar, am selectat câteva cover-uri de pe fanpage-urile brandurilor pe care le iubim şi pe care le urmărim cu interes în on-line.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza