13 mai 2012

Sunday Inspiration #10. În lumea fascinantă a berii


Duminică fiind, m-am relaxat puţin şi am făcut un mic research pentru un domeniu publicitar drag mie: berea. V-am mai povestit şi în alte postări despre acest lucru, dar azi mi-am adus aminte cu dor că anul trecut pe vremea asta licenţa îmi era gata şi finalizam un capitol frumos din viaţa mea: anii de studenţie.
Din brandurile pe care vi le arăt mai jos, am degustat, în special în ultimul an, dar mai sunt multe altele de descoperit. Vara asta e numai bună de experimentat! Personal, îmi plac mult berile germane, au o compoziţie aparte şi sunt mai de calitate faţă de cele româneşti spre exemplu. Nu zic că berile româneşti nu sunt bune, dar opţiunea mea se îndreaptă spre cele germane, în special Krombacher şi Veltins. Până la urmă, gusturile nu se discută! De asemenea, am mai încercat şi Salitos, care este o bere cu tequila. Are un gust destul de bun, dar are o concentraţie puţin mai mare de alcool, bineînţeles. :D
Aşadar, am găsit nişte afişe la bere foarte frumos realizate din punct de vedere vizual, care mi-au făcut poftă.. nu glumă! :) Enjoy!

HEINEKEN






TUBORG



CARLSBERG





URSUS



BAVARIA


REDD'S - o parte din calendarul cu zodii




GUINESS - trebuie neaparat să încerc!





MILLER


LACPLESIS - o bere de origine lituaniană


KROMBACHER - Printre preferatele mele la gust. Îmi place şi sloganul lor.



Bineînţeles, lista e foooooarte lungă şi oferta este variată, tocmai ca să mulţumească toate gusturile. Vouă ce bere vă place? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza