4 aprilie 2012

Design de carte


Când am început să lucrez una alta în diferite programe de design, m-am concentrat pe alte lucruri importante atunci şi am uitat de faptul că şi coperta unei cărţi trebuie să aibă un design aparte, creativ, fiind unul dintre criteriile care îl fac pe cumpărător să ridice cartea de pe rafturile din librării. Nu-i de-ajuns să-ţi placă un anumit autor, sau să citeşti o recenzie a unui volum, cred că şi designul are un cuvânt de spus până la urmă. Eu de obicei analizez foarte mult aspectul, indiferent că e vorba despre o haină, carte sau un produs. Calitatea trebuie cumva să primeze. Cred că balanţa trebuie să fie înclinată în mod egal între aspect şi conţinut.
Aşadar, am găsit pe un site câteva modele ale unui designer şi am zis să mai caut să văd ce mai găsesc în acest sens. Desigur, sunt nenumărate designuri interesante de copertă, eu am ales doar câteva. Le găsiţi puţin mai jos. Enjoy! :)
























sursa

                                                           
Spor la creativitate,
copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza