10 aprilie 2012

Creativitate la putere maximă


După cum spuneam şi în alte postări, creativitatea o consider extrem de importantă în publicitate. Ea nu poate exista numai de dragul execuţiei propriu-zise, ci este responsabilă şi de etapa finală - cea a achiziţionării produsului respectiv. 
Nici nu ne putem imagina ce lucruri faine putem face cu un gram de creativitate şi asta e valabil pentru fiecare dintre noi. Dacă Snoop Dogg poate, noi de ce nu am putea? :) Zic asta pentru că simpaticul de el s-a gândit să scoată în ediţie limitată o carte numită extrem de ingenios: Rolling Words, a Smokable Book. Da, aţi citit bine! Întrebuinţarea ei nu este doar pentru citit ( în cazul acesta versurile melodiilor sale ), ci şi pentru.. a rula nişte jointuri de calitate, dintre cele mai fine.


Snoop Dogg a fost şi cât se poate de profesional şi dorind un produs reuşit dar şi o promovare bună, a beneficiat de o echipă pe măsură. Agenţia de publicitate care s-a ocupat de acest "client preţios" a fost Pereira&O'Odell, cu sediul în San Francisco şi a realizat o treabă excelentă!
Mai multe despre acest produs cu multiple întrebuinţări, după necesităţile fiecăruia, puteţi afla chiar de la artist:


Extrem de creativ! Îmi place mult ideea şi faptul că această carte are touch-ul personal al lui Snoop Dogg. Din păcate, cartea poate fi achiziţionată doar de cei din industria muzicală, iar pentru alţi doritori în ediţie limitată. La fumat nu mă bag, dar la citit sunt prima! :)
Voi ce părere aveţi de ea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza