24 aprilie 2012

7 reclame la bere


7 a fost numărul meu magic în anul 3 de facultate. :) Vă promiteam într-un articol anterior că o să revin cu o postare despre licenţa mea având ca temă principală berea. Nu o să insist foarte mult, decât pe ceea ce cred eu că merită împărtăşit.
Aşadar, am ales pentru partea practică 7 branduri de bere româneşti pentru a le analiza. De ce 7? Pentru că am considerat că acestea sunt cele mai cunoscute publicului, cele mai consumate şi care se bucură de publicitate, într-o măsură mai mare sau mai mică. Ideea este că pentru fiecare brand în parte am ales un spot şi un print spre analiză, fiind după părerea mea cele mai reprezentative pentru brandul respectiv şi care transmit mesaje şi valori diferite ( asta pentru a fi sesizată o anumită diferenţă între cele 7 branduri de bere ). Analiza a fost una consistentă, abordată din punct de vedere personal, folosind mai multe criterii precum: unicitate, neconvenţional, valori, mesaj, limbaj, simboluri, slogan, ideea creativă, muzică, etc.
Mai jos aveţi toate reclamele pentru fiecare brand. Enjoy! :)

URSUS 


BERGENBIER


TIMIŞOREANA


BURGER


SERVUS


CIUC


NOROC


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza