18 martie 2012

Sunday Inspiration #7


Duminica aceasta ieşim puţin din tipar! Nu am pus niciodată aici pe blog muzică şi am zis că la inspiraţia de duminică, clipul ăsta se potriveşte perfect cu categoria. Îmi plac mult versurile şi mă inspiră în viaţa cotidiană. Nu mă aşteptam de la Cristi Sanda să scoată un videoclip aşa mişto, în care face product placement pentru napolitana Joe ( chiar ieri am văzut la TV varianta scurtă a spotului ). Sincer, m-am aşteptat de la alţi concurenţi de la Vocea României să mă uimească. Cristi nu a fost în top 3 preferaţii mei de la concurs, dar mereu i-am admirat vocea. Însă nu credeam că având stilul respectiv, va reuşi în muzica comercială care se promovează la ora actuală prea mult din păcate. În orice caz, mă bucur pentru ce a reuşit până acum să facă alături de mentorul său. 
Ascultaţi la maxim piesa şi ciuliţi urechile. Fii curios! :)


Heya, heya, heya
Heya!
Vezi cum istoria se repetă, repetă, repetă
Mai bine încerci să-nveţi din trecut
Ei vor o viaţă, gen reţetă, reţetă, reţetă
Dar oare tu nu crezi că meriţi mai mult?
(Oh, oh)

Privesc în jur si mă tot intreb

Alţii merg, eu mereu alerg
Ei renunţă, eu tot încerc
(Fii curajos! )
Am învăţat de la oameni noi
Despre dragoste si război
Nebunia o-avem în noi
Fii curios!

Poate azi voi spune DA

La orice apare în calea mea
Poate azi voi încerca
S-aprind scanteia!

Refren:

Cineva să strige
Heya, heya, heya
Cineva să strige
Heya, heya, heya
Cineva să strige
Heya, heya, heya
Cineva să strige
(Heya, heya, heya, heya)

Si i-as urca într-o rachetă, rachetă, rachetă

Pe toţi plictisiţii de pe pământ
Să plictisească altă planetă, planetă, planetă
M-am săturat de oameni care se plâng!

Refren:

Poate azi voi spune DA
La orice apare în calea mea
Poate azi voi încerca
S-aprind scanteia!

Cineva să strige

Heya, heya, heya
Cineva să strige
Heya, heya, heya
Cineva să strige
Heya, heya, heya
Cineva să strige
(Heya, heya, heya, heya)

Vezi cum istoria se repetă, repetă

Istoria se repetă
Fii curios!
Cineva să strige!

Refren:

Poate azi voi spune DA
La orice apare în calea mea
Poate azi voi încerca
S-aprind scanteia!

Cineva să strige

Heya, heya, heya
Cineva să strige
Heya, heya, heya
Cineva să strige
Heya, heya, heya
Cineva să strige
(Heya, heya, heya, heya)
Cineva să strïge
Heya, heya, heya


Versuri de la: www.versuri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza