23 februarie 2012

Work stuff


De ceva vreme m-am apucat să fac freelancing design şi copywriting, dar mai mult în ultima perioadă, mai exact de o lună de când nu mai am job. :)
Încerc cât de cât să combin designul pe ceea ce CRED eu că ştiu mai bine, copywriting, deoarece printre răspunsurile primite de la angajatori, se cer ambele responsabilităţi pentru acelaşi post. Iar pentru un beginner crede-mă că nu e tocmai uşor, având în vedere că în Photoshop am cam învăţat să lucrez singurică! Iar de bloguleţul ăsta ce să mai zic.. numai eu ştiu câte zile mă tot chinuiam să adaug una alta la el, să-l fac cât mai "funcţionabil" posibil. Revenind, am postat lunile trecute un afiş pe profilul de FB al blogului, mai nou cu un fericit şi binemeritat tab de Welcome! Acel print de la poza de profil l-am făcut singurică în Photoshop, cu "umilele" mele cunoştinţe şi cu puţină creativitate, cât îmi permiteau aceste cunoştinţe. :) Azi am mai făcut o variantă, mă rog, în loc de link-ul către blog am pus link-ul paginii de FB. Acuma poate o să ziceţi, "ei, mare lucru ai făcut şi tu!", dar mă străduiesc şi eu cât pot, ca designul să fie cât mai profi realizat. De luat în vedere faptul că am mai avut şanse şi încercări! Aici, aici şi aici. :D

Cele două variante arată cam aşa:



© Toate drepturile rezervate
 
Am folosit roşu în background, deoarece e culoarea mea preferată şi mă reprezintă. Sper să vă placă! :)

Până la următoarea postare, spor la creativitate!
Copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza