26 februarie 2012

Sunday Inspiration #4


Duminica asta a fost aproape perfectă! Dimineață am primit pachet din Italia cu goodies goodies, apoi am luat masa la fratele meu acasă, iar apoi am făcut o supă demențială, tradiția de fiecare duminică: supă de pui cu tăieței! :) Și pentru ca totul să fie complet, a venit rândul să vă ofer inspirația de duminică, așa cum v-am promis de câteva săptămâni.
Spotul de mai jos l-am găsit zilele trecute, nu știam de el, dar a reușit să-mi însenineze ziua și sper ca și voi să simțiți la fel! Reclama la KFC nu e una agresivă, care să mă convingă să mănânc nesănătos sau că fast-food-ul e "mama mamelor"! Prin niște mesaje simple, dar care reflectă valorile cu adevărat importante, a reușit să mă convingă de niște lucruri redutabile: tinerețea sufletească e veșnică; orice om poate să fie fericit dacă își dorește cu adevărat asta; putem să ne bucurăm de lucruri simple, dar care ne fac de o mie de ori mai fericiți decât orice altceva pe lumea asta și etapele prin care trecem în viață sunt fiecare dozate cu fericire, trebuie doar să ne deschidem ochii! Menționez că melodia e aleasă foarte bine și e în ton cu reclama! Ascultați numai versurile! :)
O reclamă frumos gândită și niște sentimente pozitive = o duminică superbă!


Vă urez spor la creativitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza