5 februarie 2012

Sunday Inspiration #1


       Cam aşa aş vrea să numesc fiecare duminică de pe blogul meu. Duminica e zi de odihnă, o zi în care profităm de timpul nostru liber la maxim, în care ne canalizăm energia pe lucruri pozitive, ziua care ne trezeşte la realitate şi ne spune că există viaţă dincolo de serviciu, şcoală, sesiune sau altceva. Duminica pentru mine este o sursă de inspiraţie, este ziua care mă ajută să fiu creativă şi asta aş vrea să fie şi pentru voi de acum înainte. Printr-un print/spot/slogan/logo/o fotografie sau un simplu filmuleţ pe care le consider eu relevante, vreau ca fiecare duminică să vă transmită un mesaj, o stare, un sentiment care să vă inspire, să vă dea un imbold care să se menţină pe tot parcursul săptămânii. Sper să reuşesc! :)


Vă doresc o duminică memorabilă, iar mesajul meu pentru voi a fost şi va rămâne în continuare:

Spor la creativitate! :)

P.S. Te aştept şi pe pagina de Facebook a blogului meu: http://www.facebook.com/CopywriteritzaBlog


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza