15 ianuarie 2012

Creativitate marca IKEA


     Brandul IKEA se pare că și-a început bine anul 2012, într-un mod creativ, cum mă așteptam de altfel, printr-o idee originală de guerrila marketing.
     Ce au făcut? Au instalat un apartament în mijlocul metroului Auber din Paris, unde au invitat cinci parizieni să trăiască acolo timp de 6 zile, din data de 9 ianuarie, până în 14 februarie. Proiectul numit "The IKEA Apartment - 54 square-meter ideas to life"a fost ideea unei agenții de publicitate din Franța, Ubi Bene, mesajul fiind acela de a accentua că mobilieul marca IKEA este compatibil cu spațiile mici, transformând un apartament de dimensiune mică într-unul perfect locuibil. Sloganul este "IKEA améliore votre quotidien." ( tr. "IKEA îți îmbunătățește ziua" )

                                                                          sursa foto aici

     IKEA a fost brandul care mereu s-a remarcat prin ideile sale creative și a reușit cu brio, de fiecare dată, să iasă din mulțime. Which is exactly the point! Ei știu să comunice foarte bine cu comsumatorii și pun preț mare pe publicitate, care a reușit să-i ducă mereu unde și-au dorit. Au mai avut o idee asemănătoare anul precedent, când au mobilat mai multe stații din Paris cu canapele și felinare marca IKEA, timp de două săptămâni. Este din nou o metodă foarte bună de a identifica brandul IKEA din multitudinea de branduri existente pe acest segment.



     P.S. Vreau și eu acolo! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza