25 ianuarie 2012

Ciocolată în loc de..


        orice altceva! Oare de ce tot timpul când am un proiect de făcut, când am de învăţat sau pur şi simplu când fac propriu-zis ceva, numai la ciocolată mă gândesc? Şi ca să pot scăpa de tot felul de gânduri ascunse legate de ciocolată, singura soluţie e să-mi cumpăr ciocolată! Oare de ce nu mă pot abţine, măcar pentru o zi? Cred că m-am născut cu ADN ciocolată în organism, e singura explicaţie a faptului că îmi trebuie zilnic să mănânc! Dacă tot vorbeam de ciocolată, am oprit orice studiu instant, normal, şi am început să caut printuri cu.. ciocolată! Cu ce altceva? 
        Acuma ce să zic, all my apologies că vă ispitesc şi pe voi, dar asta e! Ciocolata e ciocolată!



















       Sincer, singura soluţie pe care o văd eu, ca să scăpăm de această ispită necruţătore, e următoarea:


ATENŢIE! Această postare se adresează tuturor chocoholicilor şi chocoholicilor în devenire! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza