26 decembrie 2011

Cum era povestea cu Moșu' din copilărie?


că eu sincer nu-mi amintesc cum a fost în cazul meu. Probabil mi-am dat seama singură într-un final.. :) Cred că e frumos, atunci când ești mic, să-ți zică lumea din jurul tău "vine moșu" și să te cuprindă emoțiile, să fii nevoit să zici o poezie ca să-ți primești cadoul, că așa funcționează: trebuie să muncești puțin ca să primești ceva. :) Însă, la un moment dat, pe măsură ce crești, începi să zici "măi, da chiar așa naiv mă credeți?" :))
Trecând peste asta, zilele acestea s-a lansat o aplicație interesantă pentru iPhone, pentru că suntem în lumea smartphone-urilor, nu? Și pentru ca lumea să fie lămurită, în special copii, aplicația "SiriClaus" e concepută astfel încât sa răspundă întrebărilor incomode legate de Moș Crăciun. Trebuie să fii cuminte, ca să-ți primești cadoul, right? 
Aplicația este foarte amuzantă și are "pregătite" niște răspunsuri bine puse la punct. Cred că mi-ar fi plăcut să fie ceva de genul ăsta și când eram eu copil. Sau nu? :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza