28 octombrie 2011

E din ce în ce mai bine!


zic asta, pentru că la fiecare event la care îmi ofer contribuția sufletească, parcă intru într-o altă lume, în care mă simt excelent! :)
Suntem la sfârșitul lunii octombrie și uite că a venit deja Halloween-ul! Timpul trece foarte repede pentru mine, în ultima perioadă.. daaar, I LOVE MY JOB! :) Ce-mi place cel mai mult? Pentru că în fiecare zi fac altceva, organizăm mereu evenimente diferite, nu intervine acea rutină, de care încerc să mă feresc pe cât posibil de mult și de care fiecare persoană se ferește în general! 
A trecut și Student Weekend-ul, cu distracție, agitație, invitați speciali și desigur, muuuult dans și am trecut la alt nivel, asta pentru că zilnic trebuie să ne adaptăm lucrurilor noi și diferite, care ni se ivesc în cale. 
Sâmbăta asta, adică mâine, 29 octombrie 2011, vă propun un ALTFEL de HALLOWEEN! Eu zic să lăsați anul ăsta clubul și să-l schimbați pentru ceva mai interesant: pentru T-DANCE! Și ce o să se întâmple la Transilvania Dance Centre? Păi numai lucruri interesante, pentru că mereu vrem să venim cu ceva nou, cu ceva care să facă diferența între noi și competitorii noștri din același segment. La T-DANCE HALLOWEEN NIGHT, dacă ești deja client T-Dance sau dacă vii gata costumat, intri gratis și participi direct la concursul nostru ( fie vorba între noi, cu premii faine faine! ), pentru CEA MAI BUNĂ COSTUMAȚIE! Am avut onoarea ca de acest event, pe lângă organizarea în sine, creația afișului să fie responsabilitatea mea, un lucru cu care nu pot decât să mă mândresc! :) 
Și uite ce a ieșit:


Partea super interesantă e că se vor preda 5 stiluri diferite de dans alături de coregrafii noștri talentați, bineînțeles cu tema Halloween, iar la sfârșit se va forma o coregrafie întreagă, din cele 5 învățate, pe piesa "This is Halloween." ( soundtrack din filmul "The nightmare before Christmas" ) 
Un click aici, cu trimitere directă la event-ul pe Facebook, unde poți consulta orarul pentru Halloween și alte detalii despre acest super event!

Până mâine, te las cu un mic intro despre cum va fi la T-DANCE:


Soooo, c'mon and dance on the bloody dancefloor!! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza