4 octombrie 2011

Chiar sunt nevoită să văd așa ceva?

După ce v-am arătat de ce nu e bine să te promovezi așa, persoană fizică sau nu, oricum ai lua-o, nu e ok deloc! Uite că azi dimineața am dat iar peste ceva care.. mai că mi-a stricat ziua și tot elanul în ceea ce privește creativitatea. Noroc cu optimismul meu ambițios câteodată! :)



Bun: dacă credeai că ăsta e modul tău de a-mi atrage atenția, ai reușit! Dacă credeai că atunci când îmi arunc gunoiul la tomberon, o să revin, ei aici te-ai înșelat! De ce preferi să-mi ucizi până și simțul estetic? Era mai bine dacă o lăsai așa cum te-ai gândit prima oară: să pui frumos un anunț în Piața și lumea era mai receptivă. Vezi, ți-am citit și gândurile!
Dar tu nu, ți-ai luat inima în piept și se pare ai ales varianta cea mai dezgustătoare existentă: ai ales să te faci te râs! Sunt curioasă, oare cine te-a sunat pe tine de când ai pus anunțul? Dar mai ales, cum ți-a putut trece ție prin cap să te promovezi în asemenea hal? Ai crezut că dacă alții se promovează pe billboard-uri, bus sheltere, suporturi mobile, etc. ce ți-ai zis? Hai să fiu creativ și ieftin în același timp și să-mi lipesc afișul pe un coș de gunoi?
Ai reușit să obții o vizibilitate mare, dar cu siguranță aceia îți vor ignora numărul de telefon în anii următori!

So, LIKE?

NOT!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza