5 septembrie 2011

Cute packaging designs


Zilele trecute am dat peste niște designe de ambalaje foarte tari care mi-au lăsat gura apă ( la propriu! ) Cu toate că packaging-ul nu se află în zona mea de confort, având informații minime despre acest domeniu, m-a suprins plăcut ce poate să iasă din mâna unui designer talentat. Și ce taleeeeent!
De fiecare dată când mă aflu într-un supermarket, am tendința de a analiza, poate prea mult, un anumit produs.  Îl iau în mână, îl intorc pe față și pe verso, observ forma produsului, culorile ambalajului, apoi mă gândesc la vreun spot care să mă coreleze de acel brand, încerc să-mi amintesc copy-ul, etc. Și uite așa la sfârșit, realizez că am stat câteva ore bune în magazin și nu pot să-mi dau seama cum a zburat așa repede timpul! :) Ambalajul, împreună cu toate elementele enunțate mai sus, este o componentă foarte importantă de vânzare care integrează un anumit produs. Ceea ce trebuie să înțeleagă orice agenție, este că ambalajul este cartea de vizită a produsului respectiv. Trebuie să știi ce vinzi clientului, dar mai ales ceea ce vinzi să fie NEAPĂRAT de calitate! De-a lungul timpului, am văzut fel și fel de ambalaje care inspiră ieftin și prost gust, lucru care nu a făcut altceva decât să mă îndepărteze instantaneu de raftul respectiv.  De aceea, produsul trebuie să aibă un design cât mai atractiv, unic, pentru a se evidenția de competitorii săi. Chiar dacă sunt produse care fac parte din aceeași categorie, diferența poate fi enormă!
Acestea fiind zise, vă las să vă clătiți ochii cu aceste mostre de ambalaje adorabile,demne de creativitate, iar eu am dat o fugă până la magazin să-mi cumpăr o înghețată! :)


  Batch




Glace ( citit Gla-say )


 


Oso




Yummy


  

Mayfield



  

Sweeter Than Fiction 




Ciao Bella

 
  

Connoisseur Gourmet Ice Cream 





 Mai multe modele aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza