29 septembrie 2011

Brandul de țară ( part II )


Ca să continuăm povestea cu brandul de țară, voi spune că un brand turistic are nevoie și de mijloacele de promovare aferente, pentru a se face cunoscut publicului turist. Astfel, prin promovare, obiectivele sunt foarte precise: crearea unei imagini pozitive a țării respective ca destinație turistică ideală, dezvoltarea gradului de cunoastere a țării respective față de public, alegerea unei promovări mai ales pe canalul internațional, creșterea numărului de turiști.
Chiar dacă sloganul lasă de dorit, "Explore the carpathian garden", asta nu înseamnă că țara noastră nu are nimic de spus turiștilor. Din contră! Din nefericire însă, ducem lipsă de idei bune și de creativitate pentru a arăta mai bine avantajele României în ochii străinilor. Din slogan, iese în evidență un cuvânt nu tocmai potrivit pentru a descrie bogățiile noastre, un cuvânt care mă deranjează și anume garden, grădină. Iar România numai grădină plină cu flori nu e! 
Și ca să trecem mai departe, România, a ales să promoveze pe plan internațional anul acesta, 3 spoturi, mai mult sau mai puțin bune. Reclamele sunt prezentate din 3 unghiuri: natură, cultură și în plan general și ilustrează avantajele țării noastre, ce locuri pot turiștii să viziteze la noi.





Spoturile sunt simple și cred că nu prezintă suficient de clar România, din prisma bogățiilor sale. Recunosc că mai mult îmi place varianta de anul trecut, cu Romania "Land of choice". E ilustrată într-un mod inedit, folosește un ton prietenos și comic.





Mai jos vă arăt câteva spoturi de promovare a altor țări. Nu sunt recente, dar mi-au plăcut în mod deosebit.

Enjoy! :)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza