2 august 2011

Cele mai votate 15 logo-uri din lume


Logo-ul reprezintă identitatea unei companii, prin intermediul căruia firma respectivă se diferențiază de competitorii săi. Un logo face parte din totul unitar al unei companii, o companie nu poate exista /supravieţui fără un logo, deoarece este reprezentat prin imaginea acelei firme. Logo-ul poate crea o imagine pozitivă, dar şi negativă în acelaşi timp, asta pentru că de cele mai multe ori se fac greşeli în construcţia unui logo, dacă nu sunt respectate anumite criterii sau reguli de construcție a unui logo, cum ar fi alegerea unor culori potrivite, reprezentative pentru domeniul companiei, forma, etc.
Astfel, mai jos vă arăt cele mai votate 15 logo-uri din lume de către consumatori, conform http://ranqit.com/Ranqings/Default.aspx?currentRanqing=logos

1. Apple  


2. Nike


3. Coca-Cola

4. Recycling

5. FedEx

6. Adidas  


7. WWF - World Wildlife Fund 

8. The Olympics Game  


9. Volkswagen  

10. Firefox  


11. Disney   


12. Mercedes Benz  


13. NBC 

14. McDonald's   

15. Mitsubishi    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza