28 iulie 2011

Primii pași..


spre drumul designului am început să-i fac. Ce-i drept, puțin mai greu: s-a lăsat cu nervi, până și cu câteva cuvinte de duh, dar asta e. Eu zic că sunt pe drumul cel bun. Acestea fiind zise, ceea ce o să vă arăt mai jos, e un print pe care l-am făcut zilele trecute în Photoshop, cu chiu cu vai. Așadar, vă rog să fiți cât se poate de înțelegători. Îmi dau seama și singură că mai am mult de învățat, până să fac acele afișe demne de un designer grafic dintr-o agenție de publicitate. Dar ceva cunoștințe în domeniu nu strică, right? :)
Printul l-am făcut pentru un brief pe care l-am avut în anii trecuți la facultă, mi se pare în anul 2 și era în felul următor, pe scurt: "ne propunem lansarea unei reviste destinate copiilor preșcolari și elevilor din ciclul primar. Obiective: lansarea revistei în România și încadrarea ei într-un segment accesibil, diferențierea revistei pe baza caracteristicilor pe care aceasta le deține."
Prin urmare, revista a ieșit foarte bine. O parte din ce-am lucrat o să împart cu voi. Spotul e făcut în echipă, cu colegii mei Csaki Katalin, Dubiczki Imola și Fabian Tudor și îl puteți viziona aici http://www.youtube.com/watch?v=QSq8cV_M4JM. Printul e făcut recent, după cum am zis și a ieșit destul de bine zic eu:


© Toate drepturile rezervate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza